You are currently viewing טיפים לפתרון בעיות שלט רחוק למחסום

טיפים לפתרון בעיות שלט רחוק למחסום

  • מחבר:
  • קטגוריה:שלטים

טיפים לפתרון בעיות לשלט רחוק למחסום

כאשר יש לכם דלת אוטומטית מותקנת היטב, קל להניח שהיא תיפתח ונסגרת בלחיצת כפתור. אחרי הכל, רוב הזמן הכל עובד כמו שצריך. עם זאת, לפעמים בעיות יכולות להתעורר באופן בלתי צפוי. להלן כמה עצות מומחים לפתרון בעיות בשלט בקרת הגישה שלך.

למה השלט של המחסום שלי לא עובד?

אם אינך יכול להשתמש בשלט כדי לפתוח את הדלת, זו יכולה להיות אחת הסיבות
סוללה מתה או בעיה בשלט רחוק
אם השלט שלך לא עובד, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לנסות להשתמש במכשיר אחר (כגון מקלדת, מכשיר קשר או שלט רזרבי) כדי לפתוח את הדלת. אם אף אחד מאלה לא עובד, ייתכן שהסוללות של השלט מתרוקנות. אפשרות נוספת היא שצריך לתכנת מחדש את השלט, או שהוא פשוט פגום ויש להחליף אותו.
חיישן חסום
אם משהו חוסם את חיישן הצילום של השער, זה מונע מהשער להיפתח ונסגר. בדוק אם הם חסומים. רוב החיישנים יהבהבו באדום בעת הפעלתם.
הפסקות חשמל או בעיות חשמל
אם השלט או בקרי הגישה האחרים (ווקי טוקי או שלטי גיבוי) אינם פועלים, בדוק את אספקת החשמל של הגישה. אם אינך בטוח איזה מתג בקופסת המפסק מחובר לדלת שלך, חפש מתגים שנמצאים במצב כבוי.

יכולות להיות גם בעיות חשמל עם הפותחן עצמו, כמו מנוע פגום או כבל פגום. תיקונים כאלה יש להשאיר לטכנאי דלתות מוסמך.
הפרעות חשמליות
אם הבעיה שלך בשלט נמשכת, הפרעות חשמליות עשויות להיות האשם. הפרעה עלולה להיגרם מציוד חשמלי פגום בקרבת מקום. נסה לכבות מכשירי חשמל בקרבת מקום ולבדוק אם השלט של הדלת פועל. אם אתה מוצא ציוד פגום, כבה אותו עד לתיקון על ידי חשמלאי מקצועי.

גם אותות רדיו חזקים באזור שלך עלולים לגרום להפרעות חשמליות. זה יכול לקרות אם יש תחנות רדיו, נתיבי טיסה, שדות תעופה או בסיסים צבאיים בקרבת מקום. ייתכן שיידרשו מקלטים ואנטנות מיוחדים כדי לפתור בעיה זו.

טיפים נוספים לפתרון בעיות

בדקתם את הסוללות בשלט, הסתכלתם בחיישני הפוטו ואימתתם את אספקת החשמל? הנה כמה דברים נוספים שתוכל לנסות לתקן את הבעיה:

לאפס את השער שלך
לפעמים פשוט איפוס מפעיל הדלת שלך יפתור את הבעיה. למפעילי דלת רבים יש לחצן איפוס. עבור מפעילים מסוימים, תצטרך להמתין מספר דקות לאחר לחיצה על איפוס לפני שתנסה לפתוח או לסגור את השער.

אם יש לך מפעיל דלת LiftMaster CSL24U או CSW24U, מתג האיפוס הוא מתג גדול הממוקם בחזית המפעיל. החלפת המתג תאפס את המערכת: לחץ על הצד RESET/DISCONNECT של המתג (יש לו עיגול), ואז החזר את המתג למצבו המקורי על ידי לחיצה על הצד NORMAL OPERATION (יש לו מקף).
בדוק אם קיימים קודי שגיאה
אם המפעיל שלך מציג קוד שגיאה, בדוק אם אתה יכול לזהות את הבעיה בדרך זו.

במפעילי דלתות LiftMaster, יש תצוגת אבחון בלוח הבקרה הראשי בתוך בית המפעיל. ניתן למצוא תיאורים של קודי אבחון או שגיאה שונים במדריך למשתמש.
התקשר לטכנאי דלתות מוסמך
אם הבעיה של מפעיל השער שלכם אינה ברורה או קלה לתיקון, כדאי שתבדקו אותה ותתקנו אותה על ידי טכנאי שערים. איש מקצוע מוסמך יהיה בעל הציוד והמומחיות כדי להחזיר את השער שלך לפעולה. במקביל, ניתן לפתוח את השער באופן ידני באמצעות פונקציית הניתוק הידני.